KAMMEGATEN 9
3110 TØNSBERG . NORWAY

ANETTE@FOLKSTUDIO.NO
T:+47 99 49 59 65


Vi tror på løsninger hvor vi er flere om en problemstilling. Vi er opptatt av en god arbeidsprosess og gode metodiske tilnærminger til svaret. Å kjenne sin identitet er viktig for å finne riktig svar. Vi vet at god kommunikasjon og god design blir sett og derfor utgjør den viktige forskjellen i markedet. " - Det er forskjell på FOLK"


Anette Marthinsen,  senior industridesigner og grafisk designer Anette er utdannet ved Arkitekthøgskolen i Oslo og har 15 års erfaring innen strategisk produkt- og tjenesteutvikling og identitetsbygging. Anette har i 10 år vært med på å utvikle merkevaren Harmoni for Løvenskiold Handel samt å utvide den tilhørende produktporteføljen. I tillegg til dette har hun de siste årene formgitt embalasje og produkter for Apotek 1 og designet en ny serie produkter for Th. Marthinsen.   


Anette Marthinsen,  senior industridesigner og grafisk designer
Anette er utdannet ved Arkitekthøgskolen i Oslo og har 15 års erfaring innen strategisk produkt- og tjenesteutvikling og identitetsbygging. Anette har i 10 år vært med på å utvikle merkevaren Harmoni for Løvenskiold Handel samt å utvide den tilhørende produktporteføljen. I tillegg til dette har hun de siste årene formgitt embalasje og produkter for Apotek 1 og designet en ny serie produkter for Th. Marthinsen. 
 

Anne W. Fjærvoll,  senior grafisk designer, daglig leder Anne er utdannet fra Westerdals school of communication og har erfaring fra byråer i Oslo og Bergen innen reklame, design og event. Anne har redaksjonell design kompetanse og har jobbet bla. som fast formgiver for Morgenbladet. Et tett samarbeid med Teater Ibsen har resultert i visuelle profiler for oppsetninger som Borkmann og Et dukkehjem, i tillegg til stykker som Romeo & Julie og Hamlet.  


Anne W. Fjærvoll, 
senior grafisk designer, daglig leder

Anne er utdannet fra Westerdals school of communication og har erfaring fra byråer i Oslo og Bergen innen reklame, design og event. Anne har redaksjonell design kompetanse og har jobbet bla. som fast formgiver for Morgenbladet. Et tett samarbeid med Teater Ibsen har resultert i visuelle profiler for oppsetninger som Borkmann og Et dukkehjem, i tillegg til stykker som Romeo & Julie og Hamlet.
 

Torgrim Nærland,  illustratør og storyboardtegner  Er utdannet AD fra Westerdals school of communication og har jobbet som illustratør siden 1999. Han har jobbet hos byåer som Bold/TBWA Og DDB, og har bla lang erfaring som storyboardtegner for film.        


Torgrim Nærland, 
illustratør og storyboardtegner 

Er utdannet AD fra Westerdals school of communication og har jobbet som illustratør siden 1999. Han har jobbet hos byåer som Bold/TBWA Og DDB, og har bla lang erfaring som storyboardtegner for film.

 

 

 

 

Øyvind Næss, fotograf Har jobbet som fotograf siden 2006. I starten av sin karriere jobbet han bla. som assistent for flere annerkjente fotografer i Oslo, New York og London, og har hatt utsillinger i både inn- og utland.  Øyvind jobber med redaksjonelle kunder som D2, A-magasinet og Vinduet, ved siden av flere kommersielle oppdrag innen reklame og design. Kompetansen sin som matfotograf har Øyvind bla. fra samarbeid med fagbokavdelingen hos Cappelen Damm.


Øyvind Næss,
fotograf

Har jobbet som fotograf siden 2006. I starten av sin karriere jobbet han bla. som assistent for flere annerkjente fotografer i Oslo, New York og London, og har hatt utsillinger i både inn- og utland.  Øyvind jobber med redaksjonelle kunder som D2, A-magasinet og Vinduet, ved siden av flere kommersielle oppdrag innen reklame og design. Kompetansen sin som matfotograf har Øyvind bla. fra samarbeid med fagbokavdelingen hos Cappelen Damm.


Selv om design oftest er beskrevet som et produkt eller et resultat er design på det mest effektive en prosess, veien mot målet. En handling og arbeidsmetode, altså et verb og ikke et substantiv. Et effektivt og sterk verktøy som når det blir brukt på den riktige måten vil drive en merkevare, en tjeneste eller et produkt til nye høyder.


TØNSBERG SENTRUM - VISUELL IDENTITET





Et vellykket produkt handler om markedstilpassning, analyse og formgivning. En prosess der målet er å kombinere god funksjon med tidsriktig estetikk og effektiv produksjon. Vi bistår store og mellomstore bedrifter i å utvikle rett produkt til rett tid samt å utnytte potensialet i en allerede etablert merkevare ved å skape nye produkter og muligheter inn i en gitt portefølje. Dette kaller vi strategisk produktutvikling.


FOLKS KUNDER


TA Kontakt MED OSS

 

 

FOLK STUDIO
Kammegaten 9
3110 Tønsberg, post@folkstudio.no

T: +47 99 49 59 65